2012-06-08 | 21:02:25

Sexig svettig det är då man syns

Klippte gräs ute vid vägen och ja fick lite tutningar av lite olika bilar vars förare jag inte alls kände. Måste bero på min otroligt snygga dans med gräsklipparen och att min överdel hade glidit ner liite för långt på mina lökar.

Helt okej dag annars var i Västerås fixade dubbelräls! Sedan gick jag och sög i mig sommar och sol och ... GLASS, Muums!! Lite annat jag har gjort idag är: Läst pratat med främlingar i parken, gått 7 km, tröttnat på att gå, liftat med främling, jobbat, klippt gräs, skrubbat fötterna, skrubbat fötterna och skrubbat fötterna. Jo helt OK!

See you later alligator!




Tre och fyra är min favvisar bara så ni vet!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: