2012-05-01 | 19:38:13

Sommar, sommar, sommar!

Jag älskar detta! Sol, grönska, fågel, kvitter.. Allt som kommer med sommaren! Idag har jag bara suttit uppe på balkongen med en bra bok (Hungerspelen) och bara njutit av värmen 25grader i solen om inte mer!

Jag har även skruvat ihop 147 möbler fast det kanske bara var 4 men det tog i alla fall en jävla tid! Men nu börjar mitt rum äntligen likna något. Dock ser det ut som det har varit en orkan eller något liknade där, med andra ord det är k.a.o.s!

Hittade det i alla fall mitt lilla lip balm i röran puss på det! Den är supermysig, gullig och luktar som en sommardröm!

Desigen på det hela är så charmigt och gulligt så man bara vill äta upp den!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: