2012-05-06 | 11:48:28

Söndag morgon med tranbär och Hungerspelen

Jag är sjukt irriterad på så himla mycket just nu! en av de sakar som bidrar är att inläsaren till hungerspelen är helt v.ä.r.d.e.l.ö.s! hon andas mitt i meningen och höjer rösten på fel ställen så det låter heelt fel. ett exempel ''Jag gick ... ÖVER ån och kollade runt men ... jag SÅG inget''. Ni kanske inte fattar men ändå och så låter hon som en äcklig gamla häxa! Pallar inte men har inte råd att köpa boken och på bibloteken är alla utlånade och det är 1000 personer som står i kö! De anledingara till att jag är så irriterad som jag är kanske jag inte borde ta upp så här, så det skiter jag i. Det är min ensak.


BTW Jag älskar torkade tranbääär och och och jag är super glad att Linnnneea kanske ska komma med till PL! 


2 Kommentarer
Solvei:

Vad fiiiiiin du är och vad kul det är att läsa din blogg när du uppdaterar så fint med bilder och texter:D puss saknar dig

2012-05-06 | 16:22:51
URL: http://ssolvei.blogspot.com
linnnneea:

Yeeeey det ska jag! Kommer bli så jäkla fetttttt!!! Jag är sjukt taggad hahah orkar inte vänta i typ en och en halv månad :(:( Vad söt du är i tandställning förresten!! :D PuUUZZzzZZz

2012-05-10 | 13:17:24
URL: http://lkaremo.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: